Nu Vitaal Worden

Wil je afvallen en vind je het moeilijk om voldoende voedingsstoffen binnen te krijgen?

Sla je vaak het ontbijt over? Het kan leiden tot een onstabiele bloedsuikerspiegel en verhoogt het risico op meer eten later op de dag. Een complete maaltijd is een maaltijd die de juiste voedingsstoffen biedt voor alle verschillende soorten cellen in je lichaam in precies de juiste hoeveelheden. Het moet altijd 4 factoren bevatten: proteïne, koolhydraten, vetten en vitaminen/mineralen.

 

Wil je afvallen op een verantwoorde wijze dan kun je denken om een maaltijd vervanger in te nemen. De EQ Shake is een unieke volledige voedings – en maaltijdvervanger en bevat 212 kcal indien gemengd met melk. Het bevat de beste grondstoffen en ingrediënten, bevat 50% hoogwaardige eiwitten (25g per maaltijd) aminozuren, 12 vitaminen, 11 mineralen, complexe koolhydraten met een lage GI, vezels en essentiële vetzuren.

Een groot verschil met de meeste andere maaltijdvervangers is dat het 50% proteïne bevat en is natuurlijk gezoet met extracten van de Stevia -plant.

We hebben alleen hoogwaardige proteïne gebruikt met de hoogste biologische waarde – een mengsel van weiproteïne-isolaat (95% proteïne) met toegevoegd sojaproteïne-isolaat en caseïne- proteïne. Dit omdat deze een aantal gunstige effecten bieden die wei niet biedt.

Dit is de optimale samenstelling die voor een constante aanvoer van aminozuren zorgt gedurende een langere periode en die je tegelijkertijd voedzame plantaardige eiwitten met antioxiderende eigenschappen biedt die spierherstel na het sporten bevorderen.

Bestel je shake hier.

Tijdens het sporten

Levenslang in vorm zijn is gebaseerd op verschillende factoren. Gewicht, conditie, spierkracht etc. Nog belangrijker is de combinatie van fysieke activiteit en voeding.

Wordt de beste versie van jezelf

EQ Shake is het optimale voedingsproduct om direct na het sporten te gebruiken. Je krijgt maximale effect van het sporten als je direct na het sporten de juiste voeding eet. Het is algemeen bekend dat er een anabolische fase voor spierherstel is in de eerste 20-30 minuten na het sporten.

Tips om makkelijker af te vallen.

  1. Haal suiker uit je dieet. We weten allemaal dat het ongezond is. Dus weg met koekjes, taarten, suiker in je koffie of thee, krokante muesli, suikerrijke producten op je brood, sapjes, chocolademelk, frisdrank en alcohol.
  2. Kook met minder zout en neem bij voorkeur grof zeezout.  Vermijd pakjes, want hierin zitten veel zout en smaakversterkers. .
  3. Eet veel groenten in smoothies, salades en soep. Kook je groente niet te lang anders verdwijnen er voedingsstoffen. 
  4. Eet vaker eiwitten bij het ontbijt. Dat houdt je bloedsuikerspiegel op peil en helpt je sneller herstellen na een workout. 
  5. Ga vaker naar de sportschool. Of als je liever wandelt, zorg er dan voor dat je in een stevig tempo loopt. Het is belangrijk dat je hartslag versnelt en dat je transpireert. Hoe vaker je in beweging komt, hoe sneller je centimeters kwijt zult raken.
  6. Heb je veel stress in je leven? Reken ermee af.  Stress zorgt daarnaast voor extra vet op je dijen.
  7. Eet tijdens je warme maaltijd geen proteïne en koolhydraten in dezelfde maaltijd. Dus je eet óf je vlees of vis met groente óf je rijst/aardappelen met groente. Op die manier is het lichter verteerbaar. Daardoor val je makkelijker af.  

Eqology heeft 3 smaken maaltijdvervangers die geen suiker, maar wel extra voedingsstoffen bevatten. Er is natuurlijk eveneens een vegan maaltijdvervanger.

Bestel je shake hier.